Euro Gastro to unikalna okazja do zaprezentowania Waszych produktów oraz innowacji w sektorze HoReCa. Przestrzeń wystawiennicza przeznaczona na realizację wydarzenia, pozwoli wystawcom na ekspozycję swojego asortymentu tysiącom klientów branżowych oraz zorganizowanie miejsca na swobodne prowadzenie rozmów na tle biznesowym.
Targi to doskonała platforma do promocji, sprzedaży oraz wewnątrz-branżowej dyskusji o rynku. Nasze imprezy przyciągają tysiące profesjonalnych odwiedzających, zainteresowanych podtrzymaniem lub nawiązaniem nowych relacji biznesowych. Baza potencjalnych odwiedzających Euro Gastro to dziesiątki tysięcy gości z kraju i zagranicy. Obecność na targach w roli wystawcy pozwala zarówno na zainteresowanie swoją ofertą licznego grona odbiorców i zdobycie nowych klientów, jak również jest doskonałą szansą na poznanie opinii i oczekiwań konsumentów. To jedna z nielicznych okazji, która pozwala w tak krótkim czasie spotkać się z tak wieloma klientami. W trakcie wydarzenia będzie można skorzystać z programu Hosted Buyers, skutecznej inicjatywy mającej na celu wynajdywanie nowych partnerów do współpracy.
Zaopatrzony w jasny plan, przejdź do wyposażenia stoiska. Zwróć uwagę przede wszystkim na:
Branding – Pierwszy element jaki zaobserwuje odwiedzający to nazwa filmy bądź logo. Warto wykorzystać banery bądź ekrany ledowe.
Estetykę – Zadbanie o wrażenia wizualne i estetykę stoiska, przed rozpoczęciem eventu. To z pewnością skieruje większą uwagę uczestników wydarzenia na Twoją ofertę. Przed udziałem w targach przemyśl koncepcję swojego stoiska. Ustal jakie produkty są dla Ciebie priorytetowe – to pozwoli w pełni wykorzystać powierzchnię i rozplanować wyposażenie stoiska.
Oświetlenie – To jeden z najważniejszych elementów stoiska. Pozwoli Ci w pełni wyeksponować najnowsze produkty. U świateł zdecydowanie podniesie atrakcyjność Twojego stoiska i produktu.
Dostęp do prądu – na stoisku w którym wystawca spędza z klientami niemal cały dzień targowy, wydaje się być to usługa wręcz niezbędna. Zamontuj gniazdo z prądem gdzie Ci najwygodniej.
Przestrzeń do spotkań – Pamiętaj o eleganckim i dobrze wyposażonym miejscu, do którego zaprosisz potencjalnych kontrahentów, aby dobić interesu z dala od targowego zgiełku.
Atrakcje -Stoisko przede wszystkim musi posiadać wartość merytoryczną, żeby ją zaprezentować trzeba skutecznie zgromadzić na nim wizytujących. Ważne będą atrakcje, które przygotujesz, ambasadorzy Twojej marki prezentujący produkty, czy nagrody dla uczestników targów. Ważny punkt to również eksperci, którzy wyjdą do klienta i w przystępny sposób zainteresują go ofertą będą o wiele skuteczniejsi, niż jeden pracownik schowany w głębi ekspozycji. Zaproś swoich klientów na premiery produktowe. To doskonała okazja na odświeżenie relacji biznesowych z aktualnymi partnerami i pogłębienie współpracy.
Tych kilka porad pomoże Twojej firmie w osiągnąć sukces. Jeżeli masz pytania lub szukasz pomysłu na realizację swojego stoiska, przejrzyj nasz katalog i skontaktuj się z nami.
Komunikacja
Powyższe elementy składają się na jeden elementarny – dobrą komunikację na targach. Jako organizator zapewniamy tysiące odwiedzających i oferujemy szeroką gamę współpracy marketingowej przed rozpoczęciem targów z wykorzystaniem naszych kanałów.
Udane targi naszych wystawców to targi udane dla nas! Mamy nadzieję, że tych kilka porad okaże się pomocnych i razem uda nam się zorganizować targi pełne sukcesów!