09.30 – 16.00
Program edukacyjny „Profesjonalny Menedżer Restauracji” – 2 dzień
Media społecznościowe, obsługa klienta, obsługa sali dla menedżera restauracji
Sala konferencyjna D
Organizatorzy: Kongres Szefów Kuchni, Targi EuroGastro/WorldHotel
9:30 Rejestracja uczestników
9:30 – 10:00 Networking / Poranna kawa
10:00 – 11:00 Komunikacja: Media społecznościowe w biznesie gastronomicznym – zbędny koszt czy dobra inwestycja?
Zuzanna Warowna – Toruńska
11:00 – 11:20 Czy cena jest podstawowym argumentem przy zakupie profesjonalnego urządzenia do kuchni? –
MEIKO Clean Solutions Polska
11:20 – 12:20 Obsługa klienta: Jak współpracować z klientem biznesowym i jak zarabiać na grupach i wydarzeniach.
Aga Ciesielska
12:20 – 13:20 lunch
13:20 – 14:20 Obsługa klienta: Jak rozmawiać z niezadowolonym Gościem.
Marek Skała
14:20 – 15:20 Obsługa sali: Ponadprzeciętny serwis w obsłudze. Na co warto zwracać uwagę i dlaczego.
Marcin Dyrda
SZKOLENIE PŁATNE
W cenie udziału: 3 dniowy bilet na targi, przerwa kawowa i lunch w dniach szkolenia
10.00 – 17.00
12. Olimpiada Kawy®
Strefa konkursowa 1
Organizatorzy: Apro Trade/Akademia Kawy, MT Targi Polska
Kult Kawy rozwija się dynamicznie na całym świecie, głównie poprzez inicjatywy edukacyjne, konkursy i targi. Nasi bariści, na czele z Agnieszką Rojewską, Mistrzynią Świata Baristów, są w ścisłej czołówce światowej elity kawowej. Olimpiada Kawy® jest od wielu lat kuźnią kawowych talentów w Polsce. To tu, przed profesjonalnym jury i widownią, można sprawdzić i ugruntować swoją wiedzę, pasję i umiejętności oraz przeżyć emocje rywalizacji wzmacniając fundamenty dla osiągnięcia dalszych sukcesów zawodowych. Serdecznie zapraszam na 12 Olimpiadę Kawy® która tradycyjnie odbędzie się podczas Targów EuroGastro.
10.00 – 17.00
12. edycja Konkursu kulinarnego „Kulinarny Talent 2020”
Strefa konkursowa 2
Organizator: Robert Sowa, MT Targi Polska
Z przyjemnością zapraszam Państwa na najważniejsze wydarzenie branży gastronomicznej jakim są Międzynarodowe Targi EuroGastro w Warszawie. To spotkanie znakomitych szefów kuchni, restauratorów, dostawców, firm, proponujących nowoczesne i innowacyjne rozwiązania. Szczególnie zapraszam na dwunastą edycję mojego autorskiego Konkursu „Kulinarny Talent 2020”. „Kulinarny Talent” to prestiżowy konkurs, który pozwala odkryć wybitne zdolności wśród młodych, rozpoczynających życie adeptów sztuki kulinarnej do 23 roku życia. Jest to okazja pokazania najnowszych trendów kulinarnych, z pasją odkrywanych przez młodych, pełnych fantazji uczniów a zarazem prezentacji odwagi w łączeniu smaków i różnych technik przygotowywania dań. Zgodnie z przyjętą formułą, o miano zwycięzcy rywalizują młodzi uczniowie rekomendowani przez szkoły gastronomiczne, co gwarantuje wysoki poziom konkursu. Zadaniem uczestników jest przygotowanie ciekawych, oryginalnych w smaku, a zarazem eleganckich i wykwintnych dań, które zachwycą jurorów. Zwycięzcy, dzięki uzyskaniu miana „Kulinarnego Talentu” mają większe szanse zaistnienia w branży i rozpoczęcia wspaniałego startu na kulinarnej ścieżce kariery. Konkurs to również okazja do spotkania wybitnych szefów kuchni, występujących w roli jurorów, a czasem mentorów dla młodych kucharzy. Organizatorami konkursu są: Robert Sowa i MT Targi Polska.
10.00 – 17.00
2. edycja Konkursu Debic Pastry Cup – Paweł Mieszała
Strefa konkursowa 3
Organizator: Paweł Mieszała
Witam serdecznie szanownych Szefów kuchni i cukierni! Po ogromnym sukcesie pierwszej edycji DEBIC PASTRY CUP 2019 chciałbym serdecznie zaprosić Was na drugą edycję tego słodkiego, pełnego emocji i wrażeń konkursu DEBIC PASTRY CUP 2020, którego sponsorem głównym jest firma Debic a organizatorem Paweł Mieszała przy udziale MT TARGI POLSKA. Konkurs odbędzie się drugiego dnia największych targów gastronomicznych oraz sektora HoReCa – EUROGASTRO 2020. Podczas konkursu zaprezentowane zostaną słodkie i słone odsłony wyśmienitych dań z użyciem produktów firmy Debic, wykonywane w specjalnej strefie przez znakomitych szefów cukierni z całej Europy. Zapraszam serdecznie Paweł Mieszała AMBASADOR MARKI DEBIC
10.00 – 16.30
Warsztaty „Efektywny hotel – od koncepcji do sukcesu.”
Sala konferencyjna A
Organizatorzy: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, MT Targi Polska SA
PROGRAM:
10:00- 10:15 Rejestracja
10:15- 10:30 Otwarcie i wprowadzenie
10:30- 11:30 I warsztat “Przygotuj dobrą koncepcję i dobry projekt hotelu.”
Pomoc dla inwestora. Uczestnicy spotkania podzielą się doświadczeniem ze współpracy we wstępnej fazie projektu, której celem jest ograniczenie ryzyka inwestycyjnego. Czy w tej fazie należy już myśleć o przyszłej marce hotelu? Jakie są za i przeciw i jak się do tego przygotować?
Przyjdź i dowiedz się jak powinna wyglądać modelowa współpraca inwestora z zespołem konsultantów w tej fazie projektu.
11:30- 11:45 przerwa
11:45- 12:45 II warsztat “Zrealizuj uzgodniony projekt unikając błędów podczas budowy lub modernizacji.”
Dobry projekt to nie wszystko. Niezbędne jest profesjonalne poprowadzenie procesu inwestycyjnego zgodnie z programem inwestycji i zaplanowanym budżetem. Jakie pułapki czyhają na inwestora i jak ich uniknąć? Jak sobie radzić ze zmianami w projekcie, które najczęściej zwiększają nakłady inwestycyjne ponad założony budżet?
Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te i wiele innych pytań, ten warsztat jest dla Ciebie.
12:45- 13:45 przerwa
13:45- 14:45 III warsztat “Przygotuj hotel do otwarcia i wprowadzenia go na rynek.”
Zadań na tym etapie jest wiele, a czasu jak zwykle niewiele. Udane uruchomienie to sukces nie tylko inwestora czy dyrektora hotelu. To ważny etap i sukces każdego pracownika. Kto i jak powinien wesprzeć dyrektora w przygotowaniu hotelu do otwarcia, które obszary są najbardziej istotne na tym etapie projektu? O czym najczęściej wiemy lub zapominamy nie mając profesjonalnego doświadczenia?
To warsztat dla wszystkich, którzy nie mają wystarczającej wiedzy jak zorganizować pracę zespołów hotelowych i zaplanować wejście hotelu na rynek. Warto posłuchać praktyków.
14:45- 15:00 przerwa
15:00- 16:00 IV warsztat “Zarządzaj, optymalizuj działalność i zarabiaj.”
Działalność hotelu od chwili otwarcia – to pozornie „problem z głowy” dla inwestora. Inwestycja jest zakończona, ale żeby przyniosła oczekiwany zwrot niezbędna jest pomoc dla inwestora, dyrektora i pracowników. Jak ważny jest to etap i jakiego wsparcia wymaga? Podzielimy się swoją wiedzą.
To warsztat nie tylko dla inwestorów, ale dla wszystkich, których praca związana jest z funkcjonowaniem hotelu. Kopalnia praktycznej wiedzy, którą podzielą się eksperci podczas tego spotkania
16:00- 16:30 dyskusja
Każde ze spotkań chronologicznie omawia poszczególne etapy życia projektu hotelowego: zaczynając od stworzenia przemyślanej koncepcji budowy lub transformacji hotelu przez fazy realizacji inwestycji i przygotowania hotelu do rozpoczęcia działalności, aż po zapewnienie mu niezbędnego know-how dla efektywnego funkcjonowania.
Zazwyczaj inwestorzy tworzą wstępną wizję swego przyszłego hotelu, a rolą konsultantów jest zrozumienie ich oczekiwań i sprawdzenie czy wizja ta oparta jest na realnych przesłankach. Aktywny dialog konsultantów z inwestorem najczęściej zapobiega błędom w koncepcji, projektowaniu, realizacji inwestycji i w późniejszym zarządzaniu hotelem.
Zapraszamy do udziału we wszystkich lub tylko w wybranych spotkaniach z udziałem inwestorów, konsultantów i praktyków branży hotelarskiej, które na przykładach pokażą, jak uniknąć błędów w tworzeniu efektywnego hotelu.
WARSZTATY PŁATNE
Koszt udziału w całodniowym spotkaniu – 100 zł + 23%v VAT
Koszt udziału w jednym warsztacie – 50 zł + 23% VAT
11.00 – 14.00
„Anatomia marnotrawstwa – jak ograniczyć food waste?”
Ekonomiczne i ekologiczne aspekty marnowania żywności w gastronomii.
Sala konferencyjna C
Organizator: Food Collective
Prowadzący:
Jagna Niedzielska
Tomasz Szuba
Część 1: wprowadzenie do tematu zero waste w gastronomii – korzyści i wyzwania
Część 2: panel dyskusyjny – zero waste w polskiej praktyce gastro: hotele, restauracje, kawiarnie
Część 3 panel dyskusyjny – zero waste w cateringu i żywienie w placówkach edukacyjnych
Część 4: gotowanie bezresztkowe i pomiar food waste w praktyce
14.00
Pokaz flair w wykonaniu wielokrotnego Mistrza Świata w stylu flair Tomka Małka
Stoisko A-41
Organizator: Fine Dine Sp. z o.o. Sp. k.
Styl flair polega na niekonwencjonalnym i efektownym przygotowywaniu drinków, w czasie którego wykonuje się skomplikowane ewolucje sprzętem barmańskim, szkłem i butelkami. Tomek zaprezentuje całe spektrum ewolucji opierających się na różnych stylach flairowego barmaństwa – working flair, exhibition flair i craft flair.
Wirujące w powietrzu butelki i powstające przy tym drinki to niepowtarzalny i zaskakujący show, który przez długi czas pozostanie w pamięci. To trzeba zobaczyć na własne oczy!
14.00 – 15.30
Warsztat Liczby na Talerzu
Sala konferencyjna C
Organizator: Liczby na talerzu
Najczęściej popełnianie błędy w gastronomii. Od zarządzania czasem, przez analizę finansową do integracji zespołu pracowników. Analiza case study.
W trakcie warsztatu, na przykładzie konkretnych restauracji, poruszone zostaną takie tematy jak:
– problem samozatrudnienia, czyli nieumiejętne zarządzanie czasem i brak delegowania zadań,
– brak analizy finansowej i jej wpływ na działalność firmy
– kontrola kosztu zatowarowania i jej znaczenie dla stabilności obrotu
– kontrola kosztu zatrudnienia i jego negatywne wahania w długim okresie
– zarządzanie procesem dostaw i budowanie pozytywnych relacji z dostawcami
– integracja pracowników i budowanie zespołu zwycięzców.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w programie
© 2017 EuroGastro
siewiera.com