21-23 marca 2018

21-23 marca 2018

Pobierz program w .pdf

Chef Culinary Cup pod patronatem Jerzego Pasikowskiego ∇

W tym roku NESTLÉ Professional organizuje po raz 3 wyjątkowy konkurs kulinarny. Finał CHEF Culinary Cup pod patronatem Jerzego Pasikowskiego odbędzie się pierwszego dnia Targów EUROGASTO 21.III.2018. Regulamin konkursu dostępny będzie od stycznia na www.nestleprofessional.com/CHEF_Culinary_Cup . Relacje z poprzednich edycji możecie znaleźć na You Tube oraz na Fan page’u Profesjonaliści od kuchni.Nagrodami będzie 10, 7,5 i 5 tysięcy złotych oraz wyjątkowa niespodzianka od Bocus d’Or Poland, którego marka CHEF jest partnerem.
Serdecznie zapraszamy Szefów kuchni i Kucharzy zawodowych do wzięcia udziału w CHEF Culinary Cup, edycja 2018!

10. edycja konkursu Roberta Sowy „Kulinarny Talent 2018” ∇

„Kulinarny Talent” to prestiżowy konkurs, dzięki któremu od lat wyłaniamy prawdziwe kulinarne „perełki” spośród uczniów szkół gastronomicznych i młodych kucharzy do 23 roku życia.
Pokaz najnowszych trendów, młodzieńcza pasja i fantazja oraz odwaga w łączeniu smaków i technik kulinarnych, to gwarancja prawdziwego kulinarnego show.
„Oprócz corocznej dawki emocji i eksplozji smaków, podczas tej wyjątkowej 10 edycji planujemy dla was mnóstwo atrakcji i niespodzianek„- zapowiada Robert Sowa.
Do zobaczenia 22 marca 2018 r.

13. Festiwal Kuchni Greckiej Teo Vafidisa ∇

Festiwal Kuchni Greckiej jest wieloletnim projektem, opracowanym i wdrożonym przez Teo Vafidisa, Greka z pochodzenia, z zawodu eksperta i doradcę kulinarnego, z pasji – Ambasadora Kultury i Kuchni Greckiej w Polsce, honorowego członka Chef’s Club Grecji, oraz przedstawiciela Poland Branch Office Chef’s Club of Greece.
Idea zorganizowania Festiwalu Kuchni Greckiej zrodziła się z chęci przybliżenia i propagowania w Polsce tradycji kuchni greckiej. Projekt jest skierowany zarówno do hotelarzy, restauratorów, szefów kuchni, kucharzy, jak i do konsumentów.
Jak co roku ekipy kucharzy z całej Polski pod „fachowym okiem” międzynarodowego profesjonalnego Jury przygotowują autorskie dania z wykorzystaniem wskazanych w Regulaminie, oraz oryginalnych greckich produktów.
Konkurs ten należy do najbardziej prestiżowych wydarzeń kulinarnych w Polsce. Towarzyszą mu niezapomniane atrakcje takie, jak pokazy Sztuki Kulinarnej z całego świata, prezentacje firm i smakowite degustacje dla wszystkich odwiedzających.
Wszystkim Partnerom, Uczestnikom i Gościom bardzo dziękujemy za wieloletnie wsparcie i zapraszamy do współpracy podczas XIII edycji.
www.vafidis.pl

10.Olimpiada Kawy® ∇

Serdecznie zapraszamy na X Olimpiadę Kawy, która obędzie się 21 i 22 marca 2018 w godzinach 10.00 – 17.00

Organizatorem jest Apro Trade / Akademia Kawy® we współpracy z MTTargi Polska/EuroGastro pod patronatem SCAE (Speciality Coffee Association of Europe).

Generalnym sponsorem jest firma „Hendi”

Podstawowym celem zawodów jest rozszerzenie kultury kawy pośród młodej rzeszy Baristów biorącej udział w Olimpiadzie poprzez rywalizacje. Każdy z nich będzie musiał wykazać swoje umiejętności, wiedzę i pasję w czterech dyscyplinach. Espresso na czas (ile, w ciągu 6 minut, można przygotować poprawnych espresso), Latte Art (sztuka malowania na kawie mlekiem), Irish Coffee (kawa z whisky) i Cup Tasting (zdolność rozróżniania kawy poprzez aromat i smak).

Bariści będą oceniani przez Polskich Mistrzów Barista i akredytowanych sędziów.

W Olimpiadzie Kawy® można wziąć udział tylko raz i mogą tylko startować Bariści, którzy nie brali udziału w żadnych innych mistrzostwach kawowych. Te zasady gwarantują równe szanse dla wszystkich i bazę na wzięcie udziału w Mistrzostwach Barista.

Poza emocjami i zabawą będzie prawie wszystko, co jest potrzebne abyśmy my konsumenci dostawali coraz lepszą kawę w kawiarniach i restauracjach.

Zainteresowanych wzięciem udziału w Olimpiadzie prosimy o kontakt:

Apro Trade tel: 0 22 7817693 / 602 383115, email: info@akademiakawy.pl

Olimpiada Wina organizowana przez Wine rePublic ∇

Firma Wine rePublic, akredytowany przedstawiciel największej szkoły winiarskiej Wine&Spirit Education Trust z Londynu, zaprasza serdecznie wszystkich, którzy lubią wyzwania i wino – przyjdź na Olimpiadę Wina!
Przez cały dzień na specjalnej przestrzeni zorganizowanej przez Wine rePublic będzie można sprawdzić swoją teoretyczną i praktyczną wiedzę na temat wina. Pasjonatów wina szczególnie zachęcamy do wzięcia udziału w mini-konkursach, a o każdej pełnej godzinie będziemy zachęcać śmiałków do zmagania się na scenie z profesjonalnymi sommelierami, importerami wina i innymi pasjonatami.
Profesjonalistów namawiamy, by sprawdzili swoją wiedzę – taka zaprawa bojowa przyda się przed majowymi Mistrzostwami Polski Sommelierów i innymi konkursami!
O godzinie 13:00 zaczynamy cześć teoretyczną zmagań najlepszych profesjonalistów.
O godzinie 14.15 kolejny etap Olimpiady – część praktyczna – degustacja w ciemno win z całego świata.
Poprowadzi ją Szymon Milonas, który swoje umiejętności udowodnił w programie The Brain – Genialny umysł, bezbłędnie rozpoznając zadane wina.
Wszystkich gości Targów zachęcamy do kibicowania śmiałkom, będzie dużo zabawy i można będzie się wiele nauczyć!
Dodatkowo zapraszamy na seminaria i prezentacje tematyczne przygotowane przez naszych partnerów – co godzinę, począwszy od 10.30, w sali wykładowej obok stoiska Wine rePublic.

Akademia Restauratora ∇

Szkolenie „Sprzedaż i marketing w gastronomii” 21.03.2018

Cena szkolenia: 299 zł netto (+23% VAT)

 

W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Mira Włodarczyk
22 333 88 04
m.wlodarczyk@pws-promedia.pl

  • Goście indywidualni
    • Zwiększenie #check i #of covers
    • Systemy motywacyjne
    • Sprzedaż wewnętrzna
    • Konstrukcja menu (sidy, dodatki)
    • Budowanie narzędzi dla kadry
  • Sprzedaż/ przychody grupowe
    • Proces sprzedaży
    • Umiejętności negocjacji
    • Umowy/ zabezpieczenia
    • Konstrukcja produktu
    • Fingerfood
    • Bufet
    • Set menu
  • Sprzedaż B2B
    • firmowa
    • Konstrukcja działu handlowego
    • Systemy prowizyjne
    • Sposoby motywacji
    • Pozyskiwanie klienta
    • Proces sprzedaży
    • Konstrukcja ofert
  • Marketing w restauracji
    • PR
    • Nowe media
    • Konwencjonalne media
    • Marketing szeptany

 

Akademia Hotelarza ∇

Szkolenie „Organizacja pracy hotelu, czyli sztuka skutecznego motywowania i kierowania zespołem” 22.03.2018

Cena szkolenia: 299 zł netto (+23% VAT)

W przypadku pytań prosimy o kontakt:

Mira Włodarczyk

22 333 88 04

m.wlodarczyk@pws-promedia.pl

Bez kompetentnych i profesjonalnych pracowników żaden, nawet najlepiej zaprojektowany i położony hotel, nie ma szans na odniesienie sukcesu. W dzisiejszych czasach coraz trudniej jednak o zrekrutowanie, wyszkolenie, a wreszcie utrzymanie kompetentnego zespołu. Dowiedz się od najlepszych, jakie rozwiązania stosują sieci hotelowe, jak najefektywniej motywować i premiować pracowników, wreszcie jak dobierać kompetencje pracowników do poszczególnych działów hotelu i jak wydobyć talenty pracowników i zbudować na nich mocne strony organizacji?

Minikonferencja MADE RESTAURANT ∇

„Bądź 3 kroki PRZED i zarabiaj”

Prowadzenie: Agnieszka Małkiewicz i Katarzyna Derdzińska, MADE Partners

Eksperci i goście specjalni debat – nazwiska ogłosimy w lutym.

Cena 230 zł netto Uwaga! Start sprzedaży wejściówek – 1 lutego  – więcej szczegółów wkrótce.

KIERUNKI ROZWOJU GASTRONOMII, ZMIANY, INSPIRACJE – POLSKA I ŚWIAT

3 KROKI PRZED W SERWISIE – NOWA GENERACJA KELNERÓW

Dyskusja O nowej jakość w polskim serwisie – punkt widzenia kelnerów i managerów (goście specjalni) system wynagrodzeń, programy edukacyjne dostawców, techniki sprzedaży, wiedza, zaangażowanie, prestiż zawodu  

MADE Progress W SERWISIE

3 KROKI PRZED  W PRAWIE

Prelekcja Zmiany w prawie dla gastronomii, RODO, umowy lojalnościowe, zatrudnianie obcokrajowców

NETWORKING W PRAKTYCE – przerwa

nowe znajomości, kontakty biznesowe, integracja

3 KROKI PRZED W MARKETINGU – Polska i świat

Prelekcja story telling, film, social media, pracownicy, kooperacja, partnerzy, budżet marketingowy

Debata z udziałem gości specjalnych

MADE Progress W marketingu

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Konferencje, szkolenia, degustacje